Ogłoszenie - praca na zastępstwo
W związku z usprawiedliwioną nieobecnością inspektora w Referacie Finansowym zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie jego nieobecności w pracy w wymiarze pełnego etatu.
Warunki pracy i płacy: 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy, praca na I zmianę, przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy, wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 000 zł. brutto, dodatek za staż pracy, premia regulaminowa (po przepracowaniu trzech miesięcy).
Termin rozpoczęcia zatrudnienia możliwy do indywidualnego uzgodnienia.
Kandydat powinien spełniać wymagania niezbędne, określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, posiadać wykształcenie wyższe i 1 rok stażu pracy lub średnie i 3 lata stażu pracy oraz znajomość rachunkowości budżetowej lub rozliczania inwentaryzacji.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika proszone są o składanie swoich aplikacji osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:
Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków lub w formie elektronicznej na adres: kadry@strazmiejska.krakow.pl w terminie do dnia 12 lutego 2021 r. do godz. 12.00.
Wymagane dokumenty: CV, dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu), dokumenty poświadczające staż pracy (kserokopie, oryginały do wglądu), oświadczenie własne kandydata o niekaralności oraz podpisana klauzula informacyjna.