Mamy 35 wolnych etatów!
Polskie obywatelstwo, ukończony 21 rok życia, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna opinia, uregulowany stosunek do służby wojskowej – to podstawowe wymagania jakie musi spełniać osoba ubiegająca się o pracę w straży miejskiej.
Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 202 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Oferty prosimy składać osobiście do 1 marca 2019 r. do godz. 12:00
Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.
Chętni do pracy w naszej jednostce muszą posiadać wiedzę teoretyczną oraz znać zagadnienia związane z działalnością Straży. Postępowanie karne, prawo administracyjne, zasady działania samorządu terytorialnego – to pojęcia, których znajomość jest niezbędna w profesjonalnym pełnieniu służby na rzecz społeczności lokalnej Krakowa. Przyszli funkcjonariusze będą się uczyć sposobów podejmowania interwencji, wezmą również udział w szkoleniu psychologicznym.