Mamy 35 wolnych etatów!

Polskie obywatelstwo, ukończony 21 rok życia, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna opinia, uregulowany stosunek do służby wojskowej – to podstawowe wymagania jakie musi spełniać osoba ubiegająca się o pracę w straży miejskiej.

Mamy 35 wolnych etatów!
Fot. Edyta Ćwiklik

Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 202 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Oferty prosimy składać osobiście do 1 marca 2019 r. do godz. 12:00

 

Straż Miejska Miasta Krakowa

ul. Dobrego Pasterza 116

31-416 Kraków

Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.

Chętni do pracy w naszej jednostce muszą posiadać wiedzę teoretyczną oraz znać zagadnienia związane z działalnością Straży. Postępowanie karne, prawo administracyjne, zasady działania samorządu terytorialnego – to pojęcia, których znajomość jest niezbędna w profesjonalnym pełnieniu służby na rzecz społeczności lokalnej Krakowa. Przyszli funkcjonariusze będą się uczyć sposobów podejmowania interwencji, wezmą również udział w szkoleniu psychologicznym.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Edyta Ćwiklik
Podmiot publikujący: Straż Miejska
Zobacz także
Ważne
986
bezpłatny
numer interwencyjny
Warto zobaczyć
POLECAMY